tisdag 21 oktober 2008

Teaterfotografering


Denna dag har varit speciell. Nämligen, vi har haft med klassen ända sen förra veckan teaterfotografering på listan. En teaterpjäs med namnet "Jag är din flickvän". En mycket intressant pjäs måste jag medge (är nämligen inte en stor teater fan), men denhär pjäsen skulle jag nog kunna se. Jag tänker inte gå in på vad pjäsen utspelas på. Men det kan jag säja att de inte är så enkelt att fota teater! De e så mycket ändringar som man måste ändra vid olika belysnings sked. Jag lyckades ändå underligt bra måste jag själv säja, om man tänker på min korta erfarenhet. Kul var det att pröva på något nytt! :) Större bilder på dessa kommer inom kort! :)

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Låter jättespännande. De där skådisarna ser nästan obehagliga ut... Bra foton!