tisdag 14 oktober 2008

studio

Huhhu vilken dag!
Idag gick vi igenom simpelt studio grejs (blixtens användning osv). Nååh, klockan blev 3 och läraren tackade för idag. Jag tänkte sedan att jag prövar självständigt i studion senare på kvällen.
Som modell satt en kramgo nalle som min härliga flickvän gett åt mej! :) Den har jag brevid mej varje natt jag sover.:) Och som andra modell var mina slitna skor... tro eller ej... Men jag måsta pröva lite sk. "produkt fotografering"... :) Fösöker dessperat sälja mina slitna skor!! nejnej.. skämta bara. Nämligen jag bara pröva mej fram och hade inget annat att fota.:)



4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Fina motiv! :D
Söt nalle. Det är säkert kul att fota i studio!

Anonym sa...

Nåmeen du e så gulli du:D de va min idee me skorna;D tihi* älsakr dig<3puss din gumma

Kamomilla sa...

Hello igen! Snyggt med ny style på sidan!! *gillar*

alegni sa...

du har fina bilder - härliga, klara färger! har du hört om www.vastavalo.fi? kanske något för en begynnande fotograf som du...
h. ingela