onsdag 11 mars 2009

Skräck


Tjenix! Vi har börjat med ett projekt, valfritt ämne. Mitt val blev då "Skräck". De innebär alltså att man skall laga en sk. portfolio med dessa bilder som tagits. Och sedan skall de vällan presenteras inför resten av klassen. Till saken, dessa bilder jag tagit är hemma hos min flickvän i hennes rum. Det enda som behövdes för att skapa sådana här bilder var att ha jätte (JÄTTE) lång slutartid. Och som extra belysning hade jag en bords lampa och en speedlight (extra blixt som läggs på kameran).


Om ni är mera nyfikna på hur bilderna egentligen ser ut så klicka på dom så får ni dom större med bättre detaljer. Om ni då vågar! BUUU sa spöket! ;) Nu har jag inget annat att skriva om, så ni får vila era ögon på de skräckinjagande bilderna.;)

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

De är verkligen kusliga, men mycket mycket vackra på ett vemodigt sätt!! Bra jobbat, jag önskar du skulle fortsätta med foto i framtiden, du är så himla duktig!... :(

Anonym sa...

Huj! Men fantastiska bilder!!

Anonym sa...

Jäkla duktig du är din j**el ! :D
Du ska verkligen fortsätta med fotografering säger jag bara ! :)
/Niklas

Galleri Hönshuset sa...

Riktigt duktig fotograf e du =)

Fortsätt med det. Ha en bra fotosommar. /Pirre